×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/07/01 - 09:14
  • بازدید : 349
  • تعداد بازدید : 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی 98-97

آغاز سال تحصیلی جدید بر تمامی پویندگان راه روشنایی و آموزندگان خرد و دانش مبارک

دانشجویان فرهیخته: گذر زمان، تغییر فصل ها و نظم حاکم بر جهان نه تنها ما را به یاد جهان آفرینی حکیم و قادر می اندازد که با سرانگشتان قدرت خود توانسته چنین نظام عظیم و در عین حال پیچیده ای را خلق و هدایت نماید، بلکه مشوقی است تا در این گذر، ما نیز بر ره توشه ای که برای خود می آفرینیم دقت و توجه کنیم.

به نام خالق یکتا

دانشجویان فرهیخته:

گذر زمان، تغییر فصل ها و نظم حاکم بر جهان نه تنها ما را به یاد جهان آفرینی حکیم و قادر می اندازد که با سرانگشتان قدرت خود توانسته چنین نظام عظیم و در عین حال پیچیده ای را خلق و هدایت نماید، بلکه مشوقی است تا در این گذر، ما نیز بر ره توشه ای که برای خود می آفرینیم دقت و توجه کنیم.

آغاز مهر ماه و ورود به دانشگاه، شروع بصیرتی نو و جدید برای کسب دانش و معرفت است، شروعی دوباره برای آموختن، تحول و بالندگی در مسیر زندگی... ما نیز در این مسیر نیازمند خلاقیت، مسئولیت اجتماعی، نگاه نقادانه و اخلاق حرفه ای شما دانشجویان به مسائل پیرامون خود در دانشگاه هستیم. همچنین امیدواریم دانشجویان عزیز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در هر نقطه ای از کشور عزیزمان، ایران اسلامی با بهره گیری از فرهنگ ناب علوی، گام های ارزشمندی را در جهت دستیابی به اهداف علمی، فرهنگی و اجتماعی بردارند.

در خاتمه آغاز سال تحصیلی و شروع دلنشین درس و دانشگاه را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز دانشگاه، به ویژه دانشجویان ورودی جدید، صمیمانه تبریک گفته؛ برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، توام با موفقیت، بهروزی و سعادت را خواستارم.

 

دکتر مهدی کدخدازاده

معاون دانشجویی و فرهنگی

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

  • گروه خبری : معاونت,آرشیو اخبار,ارشیو اخبار
  • کد خبر : 67465
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست