تبریک میلاد باسعادت حضرت علی(ع) و روز مرد
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با صدور پیامی، میلاد باسعادت حضرت علی(ع)، امیرالمؤمنین و روز پدر را تبریک گفت
به گزارش مفدا بهشتی، دکتر سید محمود مسیحا هاشمی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با صدور پیامی، فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت امیرالمؤمنین حضرت علی علیهالسلام و گرامیداشت مقام پدر را تبریک گفت.
متن این پیام به شرح ذیل است:
به نام خداوند متعال
فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت امیرالمؤمنین حضرت علی علیهالسلام، اسوه جاودانه عدالت، شجاعت و ایمان، و گرامیداشت روز پدر، فرصتی ارزشمند برای بازخوانی جایگاه والای فضایل انسانی و نقش بنیادین آن در استحکام بنیان خانواده و جامعه اسلامی به شمار میرود.
حضرت علی علیهالسلام بهعنوان الگوی کامل انسان متعهد و مسئول، نماد عدالتمحوری، اخلاقمداری، عقلانیت و خدمت خالصانه به جامعه انسانی است و سیره و کلام نورانی ایشان همواره راهنمای مسیر تعالی فکری، فرهنگی و اخلاقی بهویژه در محیطهای علمی و دانشگاهی بوده است. بیتردید بهرهگیری از آموزههای آن امام همام میتواند زمینهساز ارتقای سطح بینش، مسئولیتپذیری اجتماعی و توسعه همهجانبه در جامعه دانشگاهی باشد.
روز پدر نیز یادآور نقش اثرگذار پدران در تربیت نسلها، انتقال ارزشهای فرهنگی و اجتماعی و ایجاد بستر مناسب برای رشد، آرامش و پایداری خانواده و جامعه است؛ نقشی که با تلاش آگاهانه و مسئولانه، در پیشبرد اهداف کلان اجتماعی و تحقق توسعه پایدار، جایگاهی اساسی دارد.
اینجانب ضمن تبریک این مناسبت فرخنده به اعضای محترم هیئت علمی، کارکنان گرامی و دانشجویان عزیز خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بهویژه پدران ارجمند این معاونت، از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون همگان را در انجام وظایف محوله، اعتلای علمی، اخلاقمداری و تحقق اهداف متعالی نظام آموزش عالی مسئلت مینمایم.
امید است با تأسی به سیره نورانی امیرالمؤمنین حضرت علی علیهالسلام و در پرتو همدلی و همکاری جمعی، شاهد ارتقای مستمر جایگاه علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه باشیم.
دکتر سید محمود مسیحا هاشمی
معاون فرهنگی و دانشجویی
دانشگاه
دیماه ۱۴۰۴
نظر