تقدیر معاون فرهنگی و دانشجویی از تلاشگران حوزه رسانه در نشست روز ارتباطات و روابط عمومی
نشست گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، با حضور دکتر هاشمی معاون فرهنگی و دانشجویی، فرزانه مدیرمفدا و سرپرست روابط عمومی معاونت و جمعی از کارشناسان و رابطین خبری، روز یکشنبه ۲۷ اردیبهشتماه در دفتر معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد. نشست گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، با حضور دکتر هاشمی معاون فرهنگی و دانشجویی، فرزانه مدیرمفدا و سرپرست روابط عمومی معاونت و جمعی از کارشناسان و رابطین خبری، روز یکشنبه ۲۷ اردیبهشتماه در دفتر معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.
به گزارش مفدا بهشتی، در این نشست صمیمانه که به منظور تجلیل از فعالان عرصه رسانه برگزار شد، دکتر هاشمی ضمن تبریک فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی، از تلاشهای تیم روابط عمومی در انعکاس رویدادهای دانشگاهی تقدیر کرد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با اشاره به عملکرد اداره روابط عمومی در برهههای حساس، اظهار داشت: «سرعت عمل، دقت و همت مضاعف همکاران حتی در ایام دورکاری در بخش تولید، پخش و بازنشر اخبار، بهویژه در دوران “جنگ رمضان” و ایام پس از آن، مشهود و قابل تشکر بوده است.»
وی در ادامه با ابراز رضایت و خرسندی از کیفیت و کمیت اطلاعرسانیها، بر اهمیت نقش روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان معاونت و بدنه دانشجویی تأکید کرد و افزود: «روابط عمومی، آیینه تمامنمای فعالیتهای معاونت است و خوشبختانه شاهد عملکردی پویا و تأثیرگذار در این حوزه هستیم.»

در بخش دیگری از این جلسه، از زحمات و عملکرد رابطین خبری مدیریتهای مختلف معاونت فرهنگی و دانشجویی که با اطلاعرسانی بهموقع و دقیق اخبار، نقش مؤثری در انعکاس رویدهای مدیریتها داشتند؛ تقدیر و تشکر به عمل آمد.
در پایان این نشست، ضمن تأکید بر تداوم همکاریها و تقویت رویکردهای نوین در اطلاعرسانی، با اهدای لوح تقدیر از سوی دکتر هاشمی، از تلاشها و خدمات ارزنده کارشناسان و رابطین خبری حوزه روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی تقدیر شد.
نظر