دکتر مسعود حبیبی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، در پیامی انتخاب حضرت آیت الله سید مجتبی حسینی خامنهای(مدظله العالی) را به عنوان سومین رهبر جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت
بسمالله الرحمن الرحیم در شرایطی که کیان ایران اسلامی از سوی شقیترین دشمنان مورد تجاوز قرار گرفته و آنان با هجمهای گسترده و ناجوانمردانه، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیتالله العظمی خامنهای را به شهادت رسانده و مردان، زنان، دانشآموزان و کودکان معصوم میهنمان را هدف وحشیانهترین حملات قرار دادهاند، یکپارچگی و عزت ایران بزرگ نشانه رفته شده است.
در این شرایط خطیر، مجلس خبرگان رهبری با انتخاب حضرت آیتالله سید مجتبی خامنه ای که پرورش یافته مکتب امام راحل و رهبر شهید انقلاب اسلامی می باشد موجبات اقتدار و استمرار انقلاب اسلامی را فراهم آورد، این انتخاب شایسته را به ملت بزرگ ایران به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان، تبریک و تهنیت عرض مینمایم.
بیگمان با درایت و راهبریهای ارزنده رهبر عزیزمان، موجبات همبستگی، انسجام ملی و استقامت سرافرازانه ملت بزرگ ایران در برابر تجاوزکاران بیش از پیش مهیا و استمرار خواهد یافت.
به محبت الهی فردای ایران اسلامی با رهبری مدبرانه ایشان و وفاق ملی همه ایرانیان، روشنتر از همیشه خواهد بود و پیروزی و افتخار، سرفرازی و پیشرفت هر چه بیشتر برای کشور عزیزمان ایران اسلامی به ارمغان خواهد آورد.
دکتر مسعود حبیبی
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه (مفدابهشتی)
@mefdabeheshti | [تلگرام](https://t.me/mefdabeheshti) | [اینستا](https://www.instagram.com/mefdabeheshti?igsh=MmRzOGJxbzhnd3du) | [سایت](https://www.mefda.ir/service/universities/shahidbeheshti)
نظر