×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1404/10/14 - 11:57
  • بازدید : 41
  • تعداد بازدید : 40
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

صعود مقتدرانه تیم والیبال دانشجویان دختر دانشگاه به مرحله یک‌چهارم نهایی المپیاد

دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، با "پیروزی قاطع دو بر صفر" مقابل تیم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

 

به گزارش مفدابهشتی، تیم والیبال دانشجویان دختر دانشگاه در ادامه درخشش خود در پانزدهمین المپیاد ورزشی


این دیدار در مرحله یک‌هشتم نهایی برگزار شد و تیم دانشگاه با ارائه نمایشی منسجم، هماهنگ و با اجرای دقیق برنامه‌های فنی، برتری خود را در هر دو ست به حریف دیکته کرد.

عملکرد قابل توجه بازیکنان و همراهی مؤثر کادر فنی، نشان‌دهنده آمادگی مطلوب تیم والیبال دانشجویان دختر دانشگاه در این دوره از المپیاد ورزشی است.

شایان ذکر است، نمایندگان دانشگاه در مرحله یک‌چهارم نهایی، فردا به مصاف تیم دانشگاه علوم پزشکی کاشان خواهند رفت.

  • گروه خبری : ارشیو اخبار,تربیت بدنی
  • کد خبر : 166571
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست