میثاق سپیدپوشان سلامت با آرمانهای مقاومت/ برپایی مراسم اربعین رهبر شهید و شهدای دفاع از میهن در بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند
همزمان با فرارسیدن چهلمین روز شهادت مظلومانه رهبر عالیقدر انقلاب و شهدای والامقام «سومین جنگ تحمیلی»، آیین گرامیداشتی در بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند برگزار شد.
این مراسم با حضور اعضای هیئت امنا، جمعی از پزشکان، پرستاران و کارکنان خدوم بیمارستان و همچنین با حضور سرکار خانم فاطمه مهرابی، نایبرئیس شورای اسلامی شهر دماوند، برپا گردید تا یاد و خاطره مجاهدتهای رهبر شهید و سرداران جبهه مقاومت گرامی داشته شود.
در این محفل روحانی، خادمان عرصه سلامت با قرائت نجوای سحرای زیارت عاشورا و دعای توسل، ضمن استغاثه به درگاه الهی، با آرمانهای والای شهدا تجدید میثاق کردند.
حضور پرسنل در این مراسم نشاندهنده آن بود که مدافعان سلامت، همپای سایر آحاد ملت، در صیانت از ارزشهای انقلاب و بصیرت سیاسی پیشتاز هستند.
این مراسم با ذکر مصیبت اهلبیت (ع) و دعا برای نصرت نهایی رزمندگان اسلام و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت رهبری جدید، به پایان رسید.
روابط عمومی بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند
️https://eitaa.com/hazratefatemehsbmu
️https://ble.ir/hazratefatemehsbmu
️https://t.me/hazratefatemehospital
021-76328686-9
نظر