مراسم اختتامیه بخش آوایی بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت برگزار شد
مراسم اختتامیه بخش آوایی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه جمعه 29 اردیبهشت ماه در خزرآباد ساری برگزار شد.
به گزارش مفدا بهشتی- مراسم اختتامیه بخش آوایی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور مدیران فرهنگی و فعالان قرآنی دانشگاه های سراسر کشور شامگاه جمعه 29 اردیبهشت ماه در خزرآباد ساری برگزار شد. در این مراسم 8 نفر از منتخبین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شرکت داشتند که از این بین از گروه دانشجویان: محمد حسین حسین مردی (کارشناسی فیزیوتراپی) در رشته تحقیق رتبه دوم، حسین مردانی (پزشکی عمومی) در رشته تحفظ ده جزء رتبه سوم و از گروه اساتید هیئت علمی: دکتر سید علی انجو (اخلاق پزشکی) در رشته ترتیل رتبه سوم را کسب کردند.
نظر