نشست کمیته تخصصی فرهنگی دانشگاه برگزار شد.
نشست کمیته تخصصی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانشگاه روز شنبه ۱۰ تیر ماه برگزار شد.

به گزارش مفدا بهشتی- نشست کمیته تخصصی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی روز شنبه ۱۰ تیرماه با حضور دکتر اسماعیلی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین خدیوی نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، عابدینی سرپرست مدیریت تعالی فرهنگی و فوق برنامه، صمدی دارستانی مسئول دفتر ارتباط با دانشجویان معاونت، شوری زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه، علامی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ و حسنی جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه برگزار گردید.
در ابتدای جلسه دکتر اسماعیلی ضمن خیرمقدم به حاضرین بر لزوم اجرای هر چه بهتر برنامه های فرهنگی اذعان نمود.

در ادامه تشکلهای دانشجویی توضیحاتی را در خصوص برنامههای پیشنهادی خود در فصل تابستان ارائه دادند.
همچنین عابدینی با توجه به برگزاری اردوهای آموزشی، تفریحی و زیارتی وزارت متبوع در فصل تابستان بیان داشت: مسئولین تشکلها، زمان بندی اردوهای فوق الذکر را به اعضاء زیرمجموعه خود اطلاع رسانی نمایند چرا که برگزاری این اردوها فرصتی مناسب جهت انجام فعالیتهای فرهنگی میباشد.
در پایان حجتالاسلام والمسلمین خدیوی ضمن اشاره بر تاثیر کمبود بودجه در عدم پیشرفت برنامه های فرهنگی، بر انجام تمهیدات لازم جهت تامین بودجهی اقدامات فرهنگی دانشگاه تاکید کرد.
نظر