×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/02/25 - 15:01
  • بازدید : 342
  • تعداد بازدید : 332
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت خوش درخشیدند

نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت‌ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (بخش آوایی) که روزهای ۲۲ لغایت ۲۵ اردیبهشت ماه در مجموعه فرهنگی خزرآباد شهر ساری برگزار شد، به مقام نخست دست یافتند.

 

قرآن

نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت‌ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (بخش آوایی) که روزهای ۲۲ لغایت ۲۵ اردیبهشت ماه در مجموعه فرهنگی خزرآباد شهر ساری برگزار شد، به مقام نخست دست یافتند.

به گزارش مفدا بهشتی- بخش آوایی بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت‌ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روزهای ۲۲ لغایت ۲۵ اردیبهشت ماه در مجموعه فرهنگی خزرآباد شهر ساری برگزار شد. بر اساس این گزارش، در بخش آوایی ۵ نفر به عنوان منتخبین دانشگاه در این مسابقه حضور داشتند که از این بین، دکتر اکرم نجات‌بخش معاون درمانی شبکه بهداشت و درمان پیشوا در رشته قرائت تحقیق و آسیه اکملی دانشجوی کارشناسی ارشد کاردرمانی در رشته دعاخوانی، به مقام نخست دست یافتند.

لازم به ذکر است در حاشیه این جشنواره مسابقه دارت نیز برگزار گردید که در جریان آن، زهرا صلاحی کارمند بیمارستان شهدای تجریش مقام اول را کسب کرد.

  • گروه خبری : معاونت,آرشیو اخبار,ارشیو اخبار,فرهنگی
  • کد خبر : 126570
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست