×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/08/05 - 11:54
  • بازدید : 457
  • تعداد بازدید : 46
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اجرای آئین سنتی تعزیه خوانی در خوابگاه ها

دانشجویان خوابگاهی به عزاداری ایام سوگواری امام حسین(ع) پرداختند.

دانشجویان خوابگاهی به عزاداری ایام سوگواری امام حسین(ع) پرداختند.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه: مدیریت تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه، آئین سنتی تعزیه خوانی را برگزار کرد.

این برنامه به مناسبت فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، روز یکشنبه 29 مهر ماه در مجتمع خوابگاهی حضرت زهرا(س) با حضور 250 نفر از دانشجویان دختر و روز دوشنبه 30 مهر ماه در مجتمع خوابگاهی امام علی(ع) با حضور 200 نفر از دانشجویان پسر برگزار شد.

گفتنی است آئین سنتی تعزیه خوانی با مرثیه خوانی شهادت مسلم ابن عقیل(ع)  و مرثیه خوانی به میدان رفتن حضرت علی اکبر(ع) همراه بود.

شایان ذکر است دانشجویان در این مراسم همراه با اجرای برنامه تعزیه خوانی، به عزاداری و سینه زنی نیز پرداختند.

 

   

  • گروه خبری : معاونت,آرشیو اخبار,ارشیو اخبار
  • کد خبر : 69438
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست