×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/07/25 - 10:53
  • بازدید : 901
  • تعداد بازدید : 104
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
هشت کمیته تخصصی در زیرمجموعه شورای صنفی دانشجویان دانشگاه تشکیل شد.

با مسئولین کمیته های تخصصی شورای صنفی آشنا شوید

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه: نشست دبیران شورای صنفی دانشجویان دانشگاه به منظور سازماندهی زیرگروه های این شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه:  نشست دبیران شورای صنفی دانشجویان دانشگاه به منظور سازماندهی زیرگروه های این شورا برگزار شد.

در این نشست که با حضور حاتمی دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه تشکیل شد، پس از بحث و بررسی پیرامون شیوه انجام کار، شوراهای صنفی واحدها به اتفاق آراء در خصوص تشکیل کمیته های تخصصی به جمع بندی نهایی رسیدند.

همچنین در این نشست کمیته های صنفی دانشجویی تشکیل و مسئولین هر کمیته نیز معرفی شد.

گفتنی است دکتر محمد فشنگچی بناب مسوول کمیته تخصصی  تحصیلات تکمیلی، علی عباسی دبیر دانشکده پزشکی و مسوول کمیته اطلاع رسانی، سپیده برزگر مسوول کمیته آموزش و پژوهش و مسئول آموزش شورای صنفی دانشگاه، کیوان اولی زاده و دلسوز رضایی مسوول کمیته ایاب و ذهاب،آیناز ولایتی دبیر خوابگاه گل نرگس مسوول کمیته تغذیه، فاطمه عالی پور دبیر خوابگاه سمیه و مسوول کمیته فناوری اطلاعات، مجتبی عطایی دبیر دانشکده دندان پزشکی و مسوول کمیته تربیت بدنی و ندا علیزاده دبیر خوابگاه حضرت زینب(س) مسوول کمیته سلامت شدند.

گفتنی است علاوه بر این کمیته ها، معاون دبیر شورای صنفی دانشگاه در سطح دانشکده ای حمیدرضا سالمی دبیر دانشکده پرستاری و مامایی، معاون در سطح خوابگاهی نیز امیر رضا اله قلیپور دبیر خوابگاه فردوس و همچنین نائب دبیر شورای صنفی دانشجویان آرمین سعیدی سوق دبیر خوابگاه امام علی(ع) شدند.

شایان ذکر است در ادامه این نشست حاتمی به مراحل پی گیری مطالبات اشاره کرد و افزود: طبق آئین نامه باید ابتدا مسائل در شورای صنفی واحد(خوابگاه ها یا دانشکده ها) مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد و در صورت به نتیجه نرسیدن مشکلات در واحدهای مربوطه، موضوع در کمیته  تخصصی(یکی از هشت کمیته مذکور) طرح و بررسی گردد تا طی الویت بندی مشکلات، اقدام به حل موضوع شود. وی گفت: از تمام 162 نماینده شورای صنفی کلیه واحدها تقاضای همیاری و همکاری دارم و خواستار آن هستم که بنا بر علاقه و مسئولیتی که در شورای صنفی واحد خودشان دارند در یکی از کمیته های تخصصی نیز عضو شوند و شورای دانشگاه را در جهت پی گیری تخصصی مطالباتمنطقی دانشجویان یاری رسانند. دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه در خاتمه اذعان داشت: مسئولین کمیته ها از تمامی توانمندی ها و ظرفیت های موجود اعضای شورای صنفی در جهت پیش برد اهداف شورا بهره مند شوند و در تمامی امور از پیشنهادها و نظرات آن ها استفاده کنند و همچنین کلیه دانشجویان برای حل مشکلات احتمالی با نمایندگان منتخب خود در کمیته های تخصصی ارتباط گرفته و طرح مسئله نمایند.    

  • گروه خبری : معاونت,آرشیو اخبار,ارشیو اخبار
  • کد خبر : 68917
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست