دکتر وفایی؛
بیاییم همه پنجره دل را رو به رایحه دل انگیز این بهار همدلی بگشاییم
دکتر رضا وفائی دبیر شورای بدوی انضباطی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت و گو با خبرنگار مفدا بهشتی از پیوستن به پویش ملی «بهار همدلی» که با هدف حمایت از سیل زدگان از جانب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کشور تشکیل شده است، خبر داد.
به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، دکتر وفائی اظهار داشت: همچون همیشه در کنار نگاه خسته عزیزانی که آرامش شان زیر هجوم بی امان آب پنهان شده، می ایستیم تا بدانند امید هست.
وی در ادامه گفت و گو افزود: آنها این مهر و همدلی را باور دارند و در انتظارند تا شکوفه سخاوت ما بر شاخسار لحظه هایشان بشکفد.
دبیر شورای بدوی انضباطی دانشجویان دانشگاه در خاتمه تأکید کرد: بیاییم همه، پنجره دل را رو به رایحه دل انگیز این بهار همدلی بگشاییم.

نظر