در نشست نشریات دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور صورت پذیرفت:
تبادل آرا و افکار کارشناسان نشریات دانشگاهی
نشست هم اندیشی کارشناسان نشریات دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد.
نشست هم اندیشی کارشناسان نشریات دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد.
به گزارش مفدا بهشتی، نشست تخصصی کارشناسان نشریات دانشگاه ها به ریاست دکتر زائری لطف مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل شد.
در این نشست که با محوریت بررسی شیوه نامه رتبه بندی نشریات دانشجویی صورت پذیرفت، ضرغام به عنوان کارشناس نشریات این دانشگاه نیز حضور داشت.
همچنین در این نشست که به صورت پرسش و پاسخ بود، سامانه رتبه بندی نشریات، مصوبات اخیر جلسه شورای مرکزی ناظر بر نشریات، ساز و کار برگزاری انتخابات کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
لازم به ذکر است به دلیل شیوع ویروس کرونا و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، جلسه مذکور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.
انتهای پیام
کد خبرنگار 110112
نظر