×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/07/13 - 08:58
  • بازدید : 220
  • تعداد بازدید : 49
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

حضور دانشگاهیان علوم پزشکی شهید بهشتی در جشنواره قرآن و عترت

مرحله نخست مسابقات کشوری بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با حضور دانشگاهیان علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه به نقل از مفدا مرکزی، مرحله نخست مسابقات کشوری بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت از 10 تا 12 مهر ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

در همین راستا از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این دوره از مسابقات دکتر انجو عضو هیأت علمی دانشگاه در رشته قرائت به شیوه ترتیل در گروه اساتید، امیر حسین گرجی دانشجوی فیزیوتراپی دانشگاه در رشته قرائت به شیوه ترتیل در گروه دانشجویان و زهرا صلاحی از همکاران مرکز پزشکی، بهداشتی و درمانی شهدای تجریش در رشته حفظ بیست جزء در گروه کارکنان به رقابت پرداختند.

نتایج کسب شده در این دوره از مسابقات توسط دانشگاهیان به زودی توسط دبیرخانه این جشنواره مستقر در وزارت بهداشت اعلام می شود.

همچنین مرحله بعدی با حضور پررنگ دیگر دانشگاهیان شهید بهشتی در رشته پژوهشی و آوایی و همچنین اختتامیه این جشنواره در آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

 

 

خبرنگار: مریم خانی

رابط خبری مدیریت تعالی فرهنگی و فوق برنامه

  • گروه خبری : معاونت,آرشیو اخبار,ارشیو اخبار
  • کد خبر : 83586
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست