×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/11/25 - 13:47
  • بازدید : 148
  • تعداد بازدید : 98
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دکتر محمد تاج‌فر از روند اجرایی «نخستین المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر ‏کشور» بازدید کرد

مدیر کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و عضو کمیته‌ی اجرایی این ‏المپیاد، روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه از مجموعه‌ی مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که میزبان ‏‏«نخستین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور» است، ‏بازدید به عمل آورد.

 

مدیر کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و عضو کمیته‌ی اجرایی این ‏المپیاد، روز دوشنبه ۲۰بهمن ماه از مجموعه‌ی مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که میزبان ‏‏«نخستین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور» است، ‏بازدید به عمل آورد.

به گزارش مفدا بهشتی- مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و معاون اجرایی «نخستین المپیاد ‏ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور» اعلام کرد: «دکتر محمد ‏تاج‌فر روز دوشنبه ۲۰بهمن ماه از مجموعه‌ی مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که میزبان ‏نخستین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور است، بازدید ‏به عمل آورد.» ‏
‏  دکتر رستمی‌نژاد درمورد این بازدید بیان کرد: «عصر روز دوشنبه 20 بهمن ماه با حضور دکتر تاج‌فر از روند از تمام مراحل و فعالیت‌های در حال انجام المپیاد، نظیر: نحوه‌ی اطلاع‌رسانی، جذب و ثبت نام دانشجویان ‏برای مشارکت حداکثری در این المپیاد بازدید به عمل آمد؛ هم‌چنین درمورد فرآیند سامانه‌ی ورزش و تن‌درستی (سوت) به ‏نشانی ‏sot.sbmu.ac.ir‏ گزارش تحلیلی بیان شد.»‏  
وی افزود: «در ادامه مدیر کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت و عضو کمیته‌ی اجرایی نخستین المپیاد، از ‏عمل‌کرد کارشناسان مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی بازدید و از زحمات کارشناسان ‏قدردانی کرد.»‏
یادآوری می‌شود، پس از بیان گزارش المپیاد، دکتر تاج‌فر از تمامی فضاهای ورزشی مجموعه‌ی مدیریت تربیت ‏بدنی دانشگاه بازدید به عمل آورد.      ‏
گفتنی‌ست المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برای ‏نخستین بار در کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می‌شود.  ‏

انتهای پیام        
کد خبرنگار ۱۱۰۱۱۳‏

  • گروه خبری : معاونت,آرشیو اخبار,ارشیو اخبار
  • کد خبر : 101812
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست