اردوی جهادی درمانی، بهداشتی و فرهنگی در شهرستان ورامین برگزار شد
اردوی جهادی درمانی، بهداشتی و فرهنگی کانون جهادی دانشگاه روز جمعه 16 تیرماه در شهرستان ورامین برگزار شد
به گزارش مفدا بهشتی- اردوی جهادی درمانی، بهداشتی و فرهنگی یه همت کانون جهادی دانشگاه، روز جمعه 16 تیرماه در شهرستان ورامین برگزار شد.
این اردو با حضور 50 نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان کانون مذکور، با هدف خود سازی، ارتقای اعتماد به نفس و اتکال به خدا در دانشجویان، ایجاد امید در میان مردم مناطق محروم، ارتقای مشارکت مردمی در گسترش رفاه و در نهایت حرکت در مسیر
محرومیت زدایی انجام پذیرفت.
گفتنی است قریب 200 نفر از مددجویان آن شهرستان از خدماتی همچون ویزیت پزشک، دندانپزشکی، وارنیش تراپی اطفال، غربالگری قند و فشار خون و خدمات مشاوره ای مانند روان شناسی، تغذیه، فیزیوتراپی و پرستاری و مامایی و نیز شنوایی سنجی، نوار
قلب، تزریقات و توزیع رایگان دارو بهره مند گردیدند



نظر