جلسه تودیع و معارفه دبیر مرکزی شورای صنفی دانشجویان دانشگاه برگزار شد.
جلسه تودیع و معارفه دبیر مرکزی شورای صنفی دانشجویان دانشگاه با حضور رئیس و معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه روز دوشنبه 5 تیر ماه در تالار شهید بهشتی برگزار گردید.
به گزارش مفدا بهشتی- جلسه تودیع و معارفه دبیر مرکزی شورای صنفی دانشجویان دانشگاه با حضور دکتر زالی رئیس دانشگاه، دکتر اسماعیلی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و دکتر سیاهکوهی مدیر امور دانشجویی دانشگاه، روز دوشنبه 5 تیر ماه در تالار شهید بهشتی برگزار شد. در این جلسه از تلاشهای سیامک اشرفی برزیده دبیر مرکزی شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تقدیر و احمدرضا گلشن به عنوان دبیر جدید شورا معرفی شد.
در ابتدای جلسه دکتر زالی ضمن تحسین تلاشهای دبیر و اعضای شورای صنفی سابق دانشجویان برای حفظ هویت، حتی با پرداخت هزینههای شخصی و اجتماعی، تصریح کرد: ارتقای جایگاه شغلی این شورا، انعطاف در ایجاد تغییر و همگنسازی رویکرد دانشگاه با برونداد شورای صنفی از اولویتهای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است. هر کدام از اعضای شورای صنفی برای حوزه مدیریتی دانشگاه یک فرصت محسوب میشوند و باید مطالباتشان را هدفمندسازی، دستهبندی و اولویتبندی شده منتقل کنند.
رییس دانشگاه حضور در برخی تشکلهای دانشجویی را یک ممارست تلقی کرد و افزود: علیرغم تمام چالشها تجربه نشان میدهد دانشجویانی که در تشکلهای صنفی، فرهنگی و سیاسی دانشگاه فعالیت دارند در ابعاد اجتماعی و ارتباطی آینده شغلی خود نیز با مسائل کمتری روبهرو هستند.
در ادامه دکتر اسماعیلی ضمن تقدیر از دبیر و اعضای سابق شورای صنفی، بر برونداد تشکلهای دانشجویی به نفع دانشجویان و مدیران کشور و به طور مشخص وزارت بهداشت در نظام سلامت تاکید نمود.
ایشان همچنین ضمن تبریک به دبیر جدید شورای صنفی، بر ضرورت تقویت ارتباط روسای دانشکدهها با اعضای شورای صنفی برای حصول نتایج بهتر اذعان کرد.
در پایان دبیر جدید شورای صنفی دانشجویان دانشگاه، پیگیری مسائل مربوط به امور رفاهی دانشجویان در دانشکدهها، بیمارستانها و خوابگاهها را از جمله برنامههای خود دانست.
لازم به ذکر است اعضای سابق این شورا با اهدای لوح تقدیر از سوی رییس دانشگاه و معاون امور دانشجویی و فرهنگی مورد تقدیر قرار گرفتند.
نظر