×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/02/31 - 09:19
  • بازدید : 360
  • تعداد بازدید : 356
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

مراسم اختتامیه بخش آوایی بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت برگزار شد

مراسم اختتامیه بخش آوایی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه جمعه 29 اردیبهشت ماه در خزرآباد ساری برگزار شد.

به گزارش مفدا بهشتی- مراسم اختتامیه بخش آوایی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور مدیران فرهنگی و فعالان قرآنی دانشگاه های سراسر کشور شامگاه جمعه 29 اردیبهشت ماه در خزرآباد ساری برگزار شد. در این مراسم 8 نفر از منتخبین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شرکت داشتند که از این بین از گروه دانشجویان: محمد حسین حسین مردی (کارشناسی فیزیوتراپی) در رشته تحقیق رتبه دوم، حسین مردانی (پزشکی عمومی) در رشته تحفظ ده جزء رتبه سوم و از گروه اساتید هیئت علمی: دکتر سید علی انجو (اخلاق پزشکی) در رشته ترتیل رتبه سوم را کسب کردند.

 

  • گروه خبری : ارشیو اخبار,فرهنگی
  • کد خبر : 126797
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست