×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/04/12 - 11:41
  • بازدید : 303
  • تعداد بازدید : 296
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست هماهنگی ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه برگزار شد.

نشست هماهنگی ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی روز شنبه 10 تیرماه، در سالن جلسات معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش مفدا بهشتی – نشست هماهنگی ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور دکتر اسماعیلی معاون دانشجویی و فرهنگی و رئیس ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه، دکتر بلادیان مسئول بسیج جامعه پزشکی، عابدینی سرپرست مدیریت تعالی فرهنگی و فوق برنامه و دبیر ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه، مخبری نماینده معاونت بهداشتی، سعادت نماینده امور خیرین، فرزانه سرپرست روابط عمومی معاونت، حسینی راد مسئول دبیرخانه فعالیت های جهادی دانشگاه، آرش اکبری دبیر سابق کانون هلال احمر، امیر کاظمی نژاد دبیر کانون هلال احمر، نعمتی نماینده بسیج دانشجویی( منتظران مصلح)، ریشی علی آبادی دبیر شهید احدی انجمن اسلامی 1348، محمدحسین رمضانی راد دبیرکانون جهادی و جمعی از پزشکان فعال اردوهای جهادی، روز شنبه ۱۰ تیر ماه در سالن جلسات معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر اسماعیلی ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به حاضرین در جلسه، نسبت به تعامل بین دبیران گروهای جهادی با معاونت درمان، معاونت بهداشت ، معاونت توسعه و امور خیرین و همچنین سازمان های خارج از دانشگاه به عنوان پشتیبان اردوهای جهادی تاکید نمود.

نشست هماهنگی ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه برگزار شد

در ادامه عابدینی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص برنامه های پیشنهادی گروه های جهادی در تابستان، به بحث و تبادل نظر با اعضاء حاضر پیرامون برنامه های فوق الذکر پرداخت.

پس از آن دکتر بلادیان بر نقش موثر مشارکت دانشجویان در برگزاری هرچه بهتر اردوهای جهادی اذعان نمود.

در پایان جلسه، تقدیر و تشکر از پزشکان فعال در اردوهای جهادی و مراسم تکریم از دبیران جهادی اسبق کانونهای فرهنگی و معارفه دبیران کانون های جهادی توسط معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صورت پذیرفت.

  • گروه خبری : ارشیو اخبار,فرهنگی
  • کد خبر : 128596
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست