خزرآباد ساری میزبان فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور شد
تیم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه عازم خزرآباد می شود
شمارش معکوس برگزاری هفتمین دوره رقابت¬های قهرمانی فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه¬های علوم پزشکی کشور آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، مدیریت تربیتبدنی دانشگاه اعلام کرد؛ تیم فوتسال دانشجویان دانشگاه برای حضور در هفتمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور جام دهه مبارک فجر- گرامیداشت سردار سلیمانی- روز 21 بهمن ماه به خزرآباد ساری اعزام میشوند.
در این دوره از مسابقات، تیم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی متشکل از 12 ورزشکار، یک مربی، یک سرپرست و یک همراه است.
این مسابقات براساس آخرین قوانین و مقررات کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از 22 بهمن ماه لغایت اول اسفندماه برگزار میشود.
براساس مصوبه نشست دبیران مناطق، فقط دو نفر از اعضای تیم فوتسال میتوانند در مسابقات فوتبال ورودی امسال و المپیاد سال آینده شرکت کنند و همچنین دانشجویانی که در این مسابقات شرکت کنند، نمیتوانند در المپیاد ورزشهای همگانی حضور داشته باشند.
مدیریت تربیتبدنی امیدوار است با توجه به تمرینهای مستمر و منظم و همچنین برگزاری مسابقات تدارکاتی که به صورت هفتگی در جهت امادگی هر چه بیشتر تیم برگزار شد، تیم دانشگاه بتواند با لطف خداوند در این دوره از مسابقات موفق و پیروز باشد.
شایان ذکر است مطابق اطلاعرسانی قبلی تمرینات تیم فوق، روزهای یکشنبه و سهشنبه ساعت 20:30 لغایت 22 و روزهای پنجشنبه ساعت 11:00 لغایت 12:30 با مربیگری هادی منصوری عضو سابق تیم ملی فوتسال و مربی برجسته فوتسال، در سالن نیکخواه بهرامی دانشگاه برگزار میشود.
خبرنگار: آسیه جعفری
رابط خبری تربیت بدنی دانشگاه

نظر