×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/11/02 - 15:35
  • بازدید : 298
  • تعداد بازدید : 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
خزرآباد ساری میزبان فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور شد

تیم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه عازم خزرآباد می شود

شمارش معکوس برگزاری هفتمین دوره رقابت¬های قهرمانی فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه¬های علوم پزشکی کشور آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، مدیریت تربیت­بدنی دانشگاه اعلام کرد؛ تیم فوتسال دانشجویان دانشگاه برای حضور در هفتمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه­های علوم پزشکی سراسر کشور جام دهه مبارک فجر- گرامیداشت سردار سلیمانی- روز 21 بهمن ماه به خزرآباد ساری اعزام می­شوند.

در این دوره از مسابقات، تیم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی متشکل از 12 ورزشکار، یک مربی، یک سرپرست و یک همراه است.

این مسابقات براساس آخرین قوانین و مقررات کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از 22 بهمن ماه لغایت اول اسفندماه برگزار می­شود.

براساس مصوبه نشست دبیران مناطق، فقط دو نفر از اعضای تیم فوتسال می­توانند در مسابقات فوتبال ورودی امسال و المپیاد سال آینده شرکت کنند و همچنین دانشجویانی که در این مسابقات شرکت کنند، نمی­توانند در المپیاد ورزش­های همگانی حضور داشته باشند.

مدیریت تربیت­بدنی امیدوار است با توجه به تمرین­های مستمر و منظم و همچنین برگزاری مسابقات تدارکاتی که به صورت هفتگی در جهت امادگی هر چه بیشتر تیم برگزار شد، تیم دانشگاه بتواند با لطف خداوند در این دوره از مسابقات موفق و پیروز باشد.

 

 

شایان ذکر است مطابق اطلاع­رسانی قبلی تمرینات تیم فوق، روزهای یکشنبه و سه­شنبه ساعت 20:30 لغایت 22 و روزهای پنج­شنبه ساعت 11:00 لغایت 12:30 با مربیگری هادی منصوری عضو سابق تیم ملی فوتسال و مربی برجسته فوتسال، در سالن نیکخواه بهرامی دانشگاه برگزار می­شود.

 

خبرنگار: آسیه جعفری

رابط خبری تربیت بدنی دانشگاه

  • گروه خبری : معاونت,آرشیو اخبار,ارشیو اخبار
  • کد خبر : 88015
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست