یاداشت
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با ارسال پیامی میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را تبریک گفت
به نام او که هر چه داریم از اوست میلاد فرخنده حضرت علیاکبر(ع)، الگوی ایمان، شجاعت، بصیرت و جوانمردی، و روز جوان، فرصت مغتنمی است برای پاسداشت مقام والای جوانان آگاه، متعهد و مسئولیتپذیر این مرز و بوم؛ جوانانی که سرمایههای اصلی پیشرفت، پویایی و آیندهسازی کشور بهشمار میروند.
اطلاعیه
بازگشایی استخر شهید احدی
استخر شهید احدی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فعالیت خود را با اولویت سانسهای ویژه دانشجویان جهت فصل زمستان بازگشایی کرد. برنامه زمانبندی و جزئیات مربوط به سالن طبق جدول فوق میباشد.
گزارش تصویری| دومین روز اجلاس معاونان فرهنگی و دانشجویی و مدیران فرهنگی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور
اجلاس دوروزه معاونان فرهنگی و دانشجویی و مدیران فرهنگی دانشگاههای علوم پزشکی کشور ۹ و ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۴در سالن امامجواد(ع) وزارت بهداشت برگزار شد.
معاون آموزشی وزیر بهداشت :
دانشجویان نگران وضعیت امتحانات نباشند/تشریح وضعیت دانشجویانی که غیبت میکنند
معاون آموزشی وزیر بهداشت با بیان اینکه دانشجویان علوم پزشکی نگران وضعیت امتحانات پایان ترم نباشند، گفت: در صورت غیبت دانشجو، وضعیت درس بهصورت «ناتمام» در سامانه آموزشی ثبت میشود و این موضوع بهمنزله مردودی یا حذف درس تلقی نخواهد شد.
میلاد حضرت علیاکبر(ع) و روز جوان گرامی باد
میلاد حضرت «علی اکبر (ع)» روز جوان نامگذاری شده است، روزی که خداوند جوانی را همانند پیامبر اکرم (ص) با ضمیر پاک و به دور از گناه و پلیدیها و همچنین شجاع به امام حسین (ع) عنایت میکند. جوان برومند حضرت امام حسین (ع) که با فداکاریهایش در روز عاشورا جاودانه شد و درسهای بسیاری را به جوانان داد. حضرت علی اکبر (ع) الگویی ارزشمند و مناسب برای جامعه جوانان است زیرا ایشان دارای صفات نیک و رویکردی ارزشمند در طول زندگی خود بودند و میتوانند به عنوان چراغ راهی برای رسیدن به کمال و موفقیت در زندگی جوانان باشند.
معاون فرهنگی دانشگاه: تعامل مستمر با دانشجویان برای خدمت رسانی بهتر امری ضروریست
نشست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با ناظمههای سراهای دانشجویی
نشست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با ناظمههای سراهای دانشجویی با محوریت رفع چالشها و بررسی دغدغههای آنها روز دوشنبه ۶ بهمن ماه در دفتر معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزار شد.
نشست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به منظور ارتقای موثر تعامل با دانشجویان در دانشکده پزشکی
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در این نشست با اشاره به اهمیت توجه جدی به سلامت روان دانشجویان اظهار داشت: با توجه به شرایط اجتماعی و فشارهای آموزشی موجود، سلامت روان دانشجویان یکی از اولویتهای اصلی دانشگاه است و بیتوجهی به این حوزه
نایبقهرمانی کاروان ورزشی دانشگاه با کسب دوازده مدال رنگارنگ در پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای علوم پزشکی کشور
دانشجویان دختر ورزشکار دانشگاه در پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاهها و دانشکدههای علوم پزشکی کشور که از ۲۰ آذرماه تا ۱۶ دیماه سال جاری به میزبانی استانهای مازندران و تهران برگزار شد، موفق به کسب عنوان نایبقهرمانی این دوره از رقابتها شدند.
نتایج اولیه آزمون پذیرش پزشکی از لیسانس اعلام شد
نتایج اولیه آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال ۱۴۰۴ اعلام شد و هم اکنون بر روی سایت مرکز سنجش پزشکی قابل مشاهده است.
نگاه مسئلهمحور معاونت فرهنگی و دانشجویی به سلامت روان دانشجویان؛
برگزاری نشست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با رئیس و اساتید مشاوره دانشکده داروسازی
نشست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با رئیس و اساتید مشاوره دانشکده داروسازی، با محوریت بررسی مسائل، چالشها و دغدغههای حوزه سلامت روان دانشجویان، روز سهشنبه ۷ بهمنماه در سالن اجتماعات آن دانشکده برگزار شد.