×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1404/11/11 - 12:30
  • بازدید : 14
  • تعداد بازدید : 13
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
یاداشت

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با ارسال پیامی میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را تبریک گفت

به نام او که هر چه داریم از اوست میلاد فرخنده حضرت علی‌اکبر(ع)، الگوی ایمان، شجاعت، بصیرت و جوانمردی، و روز جوان، فرصت مغتنمی است برای پاسداشت مقام والای جوانان آگاه، متعهد و مسئولیت‌پذیر این مرز و بوم؛ جوانانی که سرمایه‌های اصلی پیشرفت، پویایی و آینده‌سازی کشور به‌شمار می‌روند.

 


حضرت علی‌اکبر(ع) به‌عنوان نماد جوانیِ همراه با معرفت، اخلاق و ایثار، چراغ راه نسل جوان در مسیر تعالی انسانی، اجتماعی و علمی است. بی‌تردید جوانان عزیز ایران اسلامی، به‌ویژه دانشجویان پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با تکیه بر

علم، اخلاق حرفه‌ای، روحیه نوآوری و تعهد اجتماعی، نقش‌آفرینان اصلی در ارتقای سلامت جامعه و اعتلای نظام سلامت کشور هستند.

اینجانب ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و گرامیداشت روز جوان، از تلاش‌ها، انگیزه‌ها و خلاقیت‌های ارزشمند جوانان و دانشجویان عزیز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون،

سلامتی، سربلندی و موفقیت‌های علمی و معنوی ایشان را در مسیر خدمت به مردم شریف ایران مسئلت می‌نمایم.امید است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم جوانان و با همدلی، امیدآفرینی و تلاش مستمر، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر دانشگاه و

جامعه باشیم.

 

دکتر سیدمحمودمسیحا هاشمیمعاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بهمن ماه ۱۴۰۴

  • گروه خبری : معاونت,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 167249
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست