یاداشت
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با ارسال پیامی میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را تبریک گفت
به نام او که هر چه داریم از اوست میلاد فرخنده حضرت علیاکبر(ع)، الگوی ایمان، شجاعت، بصیرت و جوانمردی، و روز جوان، فرصت مغتنمی است برای پاسداشت مقام والای جوانان آگاه، متعهد و مسئولیتپذیر این مرز و بوم؛ جوانانی که سرمایههای اصلی پیشرفت، پویایی و آیندهسازی کشور بهشمار میروند.
حضرت علیاکبر(ع) بهعنوان نماد جوانیِ همراه با معرفت، اخلاق و ایثار، چراغ راه نسل جوان در مسیر تعالی انسانی، اجتماعی و علمی است. بیتردید جوانان عزیز ایران اسلامی، بهویژه دانشجویان پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با تکیه بر
علم، اخلاق حرفهای، روحیه نوآوری و تعهد اجتماعی، نقشآفرینان اصلی در ارتقای سلامت جامعه و اعتلای نظام سلامت کشور هستند.
اینجانب ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت علیاکبر(ع) و گرامیداشت روز جوان، از تلاشها، انگیزهها و خلاقیتهای ارزشمند جوانان و دانشجویان عزیز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون،
سلامتی، سربلندی و موفقیتهای علمی و معنوی ایشان را در مسیر خدمت به مردم شریف ایران مسئلت مینمایم.امید است با بهرهگیری از ظرفیتهای عظیم جوانان و با همدلی، امیدآفرینی و تلاش مستمر، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر دانشگاه و
جامعه باشیم.
دکتر سیدمحمودمسیحا هاشمیمعاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بهمن ماه ۱۴۰۴
نظر