بازدید معاون امور زنان و خانواده ریاستجمهوری از سرای دانشجویی الزهرا (س)
در مورخ یکشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۴معاون امور زنان و خانواده ریاستجمهوری با حضور در سرای دانشجویی الزهرا (س) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از نزدیک در جریان وضعیت رفاهی، نیازها و مطالبات دانشجویان قرار گرفت.
نماهنگ
پیام ویدیویی تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به مناسبت روز دانشجو
️ دکتر سید محمود مسیحا هاشمی ، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، در پیام ویدیویی خود ضمن تبریک روز دانشجو، بر اهمیت فرصت یادگیری در دوران دانشگاه تأکید کرد و گفت: «دانشجویان باید در کنار آموختن مهارتهای علمی و تخصصی، مهارتهای زندگی و بهویژه مهارت مسئولیتپذیری اجتماعی را نیز تمرین کنند.» ️ وی با اشاره به نقش دانشگاه در حمایت از دانشجویان افزود: «معاونت فرهنگی و دانشجویی نیز در کنار دیگر همراهان دانشگاه، شنوندهی صحبتها و انتقادهای دانشجویان بوده؛ چرا که دانشجو با ارائه راهکارهای ارزشمند خود میتواند در حل مسائل و ساخت آینده دانشگاه نقشآفرین باشد.»️ معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با تأکید بر همراهی مداوم دانشگاه با دانشجویان گفت: «در کنار هم میتوانیم آیندهای درخشان بسازیم و با ایجاد انگیزه و تقویت توانمندیهای دانشجویان، به شکلگیری ایرانی آباد کمک کنیم.»
دکتر قیداری در مراسم روز دانشجو:
دانشجو باید شریک توسعه ملی باشد
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در آیین بزرگداشت روز دانشجو خواستار حساسیت و دغدغهمندی دانشجویان نسبت به مسائل کشور شد و گفت: دانشجو باید شریک توسعه ملی باشد.
رییس جمهور در مراسم روز دانشجو مطرح کرد
وفاق و همدلی؛ راهکار غلبه بر ناترازی در عرصههای مختلف
رییس جمهور با اشاره به اینکه ناترازی در عرصههای برق، آب، محیط زیست، پول، فرهنگ و امثال آنها چیزی نیست که تازه به وجود آمده باشد، گفت: ناترازی بین حرف و عمل ما چیزی نیست که تازه به وجود آمده باشد؛ یک حرفی میزنیم، اما کار دیگری میکنیم؛ راه حل چیست؟ راه همان وفاق و همدلی و پذیرفتن تفاوتهاست؛ انگ نچسباندن، مسخره نکردن، خودی و غیرخودی درست نکردن.
دانشجو؛ نماد تفکر، مقاومت و امید!
شهید بهشتی: دانشجو موذن جامعه است و اگر خواب بماند نماز امت قضا میشود! ۱۶ آذرماه، روز دانشجو، بر تمام دانشجویان پر تلاش آیندهساز، مبارک باد
گزارش تصویری / بازدید معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از سرای دانشجویی الزهرا (س)
در مورخ یکشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۴ معاون امور زنان و خانواده ریاستجمهوری با حضور در سرای دانشجویی الزهرا (س) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از نزدیک در جریان وضعیت رفاهی، نیازها و مطالبات دانشجویان قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، همزمان با روز دانشجو دکتر زهرا بهروزآذر با همراهی دکتر مسعود حبیبی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، دکتر محمداسماعیل قیداری رییس دانشگاه، دکتر محمود مسیحاهاشمی معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر عبدالرضا دیانی مدیرکل امور دانشجویان وزارت بهداشت، دکتر سعید بابایی مدیرکل امور فرهنگی وزارت بهداشت، دکتر داود پیرانی مدیر امور دانشجویی دانشگاه و جمعی از مسئولان ضمن گفتوگو با دانشجویان، از بخشهای مختلف سرای دانشجویی الزهرا(س) از جمله سالن مطالعه، آشپزخانه، فضاهای بهداشتی و محوطه عمومی بازدید کردند.
برگزاری کارگاه آموزشی «ارتباط مؤثر» ویژه نودانشجویان رشته شنوایی
کارگاه آموزشی «ارتباط مؤثر» با هدف تقویت مهارتهای ارتباطی نودانشجویان رشته شنوایی دانشکده توانبخشی بهصورت آنلاین برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزشی «خودآگاهی» ویژه نودانشجویان دانشکده داروسازی
کارگاه آموزشی «خودآگاهی» با هدف ارتقای آگاهی فردی و سلامت روان نودانشجویان دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.
نماهنگ
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی میزبان رئیس جمهور در روز دانشجو
به گزارش مفدا بهشتی و به نقل از روابط عمومی دانشگاه، رییس دانشگاه، دکتر محمداسماعیل قیداری بیان داشت که:آیین مراسم روز دانشجو با حضور رئیسجمهور و جمعی از دانشجویان دانشگاههای کشور، روز یکشنبه ۱۶ آذرماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار میشود.
برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع «ارتباط مؤثر» برای دانشجویان گروه بیناییسنجی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
روز شنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۴، کارگاه آموزشی با عنوان «ارتباط مؤثر» ویژه نودانشجویان رشته بینایی سنجی با تدریس خانم بانی بزرگ روانشناس مرکز مشاوره دانشگاه برگزار شد.