برگزاری کارگاه آموزشی «تفکر نقادانه» در دانشکده داروسازی
کارگاه آموزشی با موضوع «تفکر نقادانه» با هدف ارتقای توان تحلیل علمی و تقویت تصمیمگیری آگاهانه دانشجویان، در دانشکده داروسازی برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزشی «عزت نفس» در دانشکده علوم توانبخشی
کارگاه آموزشی با موضوع «عزت نفس» با هدف ارتقای سلامت روان و توانمندیهای فردی نودانشجویان رشته شنواییسنجی، به صورت حضوری در دانشکده علوم توانبخشی برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزشی «مدیریت روابط عاطفی» در دانشکده دندانپزشکی
کارگاه آموزشی مدیریت روابط عاطفی با هدف ارتقای آگاهی روانی و تقویت مهارتهای ارتباطی دانشجویان، به صورت حضوری در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزشی «خودآگاهی و تنظیم هیجان» ویژه نودانشجویان دانشکده پزشکی
کارگاه آموزشی «خودآگاهی و تنظیم هیجان» با هدف تقویت شایستگیهای حرفهای، مهارتهای ارتباطی و ارتقای سلامت روان نودانشجویان، در دانشکده پزشکی برگزار شد.
با ابلاغ آیین نامه؛
سیمرغ سیزدهم به پرواز در آمد
با ابلاغ آیین نامه سیزدهمین دوره جشنواره فرهنگی هنری نظام سلامت ( سیمرغ ) وزارت بهداشت، به طور رسمی فعالیت این جشنواره آغاز شد.
بازدید میدانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه از پاویون های دستیاران بیمارستان طالقانی
در راستای توجه مستمر به وضعیت رفاهی و اسکان دستیاران، دکتر سید محمود مسیحا هاشمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بههمراه دکتر پیرانی مدیر امور دانشجویی، فرزانه سرپرست روابط عمومی معاونت و دکتر راست منش دبیر شورای صنفی دستیاری و PhD و جمعی از دستیاران، از پاویون های دستیاران بیمارستان طالقانی روز یکشنبه ۲۳آذرماه بازدید بعمل آوردند.
طی حکمی؛
انتصاب سرپرست جدید تربیت بدنی دانشگاه
جناب آقای دکتر مصطفی حاجی ملا حسینی به عنوان سرپرست تربیت بدنی دانشگاه منصوب شد.
پاسخگویی به دغدغههای دانشجویان؛ اولویت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با تاکید بر اهمیت شنیدن و پاسخگویی به دغدغهها و مطالبات دانشجویان، تلاش دانشگاه برای بهبود فرایندهای آموزشی، پژوهشی، رفاهی و تعامل موثر با دانشجویان را یادآور شد.
گزارش تصویری / تقدیر معاون فرهنگی و دانشحویی دانشگاه از همکاران خانم مجموعه معاونت به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) ومقام روز زن
در روز شنبه مورخ۲۲ آذر ۱۴۰۴ دکتر سید محمود مسیحا هاشمی معاون محترم فزهنگی و دانشجویی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و مقام روز زن از همکاران خانم در معاونت تقدیر و قدردانی به عمل آورد.
پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، همزمان با فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (سلاماللهعلیها) و گرامیداشت مقام زن
دکتر سید محمود مسیحا هاشمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، همزمان با فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (سلاماللهعلیها) و گرامیداشت مقام زن، طی پیامی این مناسبت فرخنده را تبریک گفت.