خوش بکاریم هر درختی یادگار. . .
دانشجویان علاقه مند می توانند به نام خود درختی کاشته و به نوبه خود در سرسبزی این کره خاکی قدم بردارند.
مراسم گرامیداشت روز درختکاری برگزار شد
به همت کانون های فرهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با مشارکت جهاد دانشگاهی، "آیین بزرگداشت روز درختکاری" با کاشت ۷ اصله نهال در یادبود فرهیختگان دانشگاه با حضور دکتر پیری مشاور رئیس دانشگاه، دکتر اسماعیلی معاون دانشجویی و فرهنگی، دکتر بلادیان رئیس جامعه پزشکی، حجت الاسلام و المسلمین لاری معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه، کریمخانی معاون اجرایی معاونت دانشجویی و فرهنگی، دکتر بیات معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، دکتر نظری مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، الله قلی پور دبیر کانون های فرهنگی، جمعی از مدیران، کارکنان و دانشجویان در محوطه ستاد دانشگاه برگزار گردید.
نشست هماهنگی ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه برگزار شد.
نشست هماهنگی ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه، در سالن جلسات معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه برگزار گردید.
گزارش تصویری / برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در دانشگاه
به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر (روز جوان) و میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) در روز چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ در دانشگاه برگزار شد.
فراخوان ملی منتشر شد؛
حمایت از طرحهای پژوهشی درباره ادغام آموزش پزشکی در خدمات سلامت
مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی (نصر) از طرحهای پژوهشی درباره ادغام آموزش پزشکی در خدمات سلامت و تقویت نقش انجمنهای علمی در آموزش علوم پزشکی حمایت می کند.
مدیران مفدا مرکز شبکه سازی دانشجویان هستند
مشاور معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در نشست اجلاس مدیران مفدا علوم پزشکی سراسر کشور در خزر آباد ساری عنوان کرد: هدف اصلی ما در حوزه رسانه ایجاد یک فضای رسانهای است که مهم ترین پروژه یک واحد رسانه تولید محتواست و بیس اصلی کار است.
کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی برگزار شد
کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی روز سه شنبه17 بهمن ماه، در سالن جلسات معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار گردید.