اختتامیه دوازدهمین جشنواره سیمرغ برگزار شد
اختتامیه دوازدهمین جشنواره سیمرغ با محوریت فرزندآوری و جمعیت و شعار "ایران، جوان بمان" روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه، در سالن امام ع
گزارش تصویری
اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره سیمرغ درون دانشگاهی برگزار شد
اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره سیمرغ درون دانشگاهی با حضور دکتر سمیه اسماعیلی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، دکتر سهرابی معاون بهداشت و درمان،عابدینی سرپرست تعالی فرهنگی و فوق برنامه و جمعی از مدیران،سفیران جشنواره، دانشجویان، کارمندان و برگزیدگان این جشنواره روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه، در سالن آمفی تئاتر امام علی (ع) دانشگاه برگزار گردید. در جریان این برنامه، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از برگزیدگان دانشگاهی و داوران این دوره از جشنواره تقدیر به عمل آورد. لازم به ذکر است در حاشیه این برنامه نمایشگاهی از آثار برگزیده در معرض نمایش گذاشته شد.
نشست هم اندیشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد
نشست هم اندیشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، روز دوشنبه 27 فروردین ماه، در مدیریت تعالی فرهگی فوق برنامه دانشگاه برگزار گردید.
وعده صادق
دست انتقام الهی از آستین سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش فداکار و همه نیروهای جان بر کف نظامی کشور بیرون آمد و سزای بخشی از وحشیگریهای استکبار جهانی و رژیم کودک کش اسرائیل داده شد.
ترور دانشمندان هسته ای و غیر هسته ای، ایجاد اغتشاشات در اشکال مختلف، حمله به مرزهای کشور عزیزمان از طریق عناصر وابسته تروریست، ترور مستشاران نظامی ایران و اخیرا حمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه تنها بخشی از جنایات این رژیم علیه کشور مان است.
نتایج مرحله دانشگاهی دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی سیمرغ اعلام شد
بنا به اعلام مدیریت تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه، برندگان مرحله دانشگاهی دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی سیمرغ مشخص گردید.
حضور فعالین کانون های فرهنگی و تشکل های اسلامی دانشگاه در نشست با وزیر بهداشت
نشست جمعی از نمایندگان کانون های فرهنگی و فعالان تشکل های اسلامی دانشگاه با دکتر عین الهی، وزیر بهداشت روز دوشنبه ۲۰ فروردن ماه، در تالار شهید سلیمانی وزارت متبوع برگزار گردید.
پیام تبریک
پیام تبریک معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه به مناسبت فرارسیدن عید سعیدفطر
دکتر اسماعیلی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در پیامی ضمن تبریک عید سعید فطر به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و آرزوی سلامتی، سربلندی و بهروزی برای اساتید، کارکنان و دانشجویان از خداوند بزرگ توفیق همدلی و هم افزایی در این عید وحدت اسلامی، ظهور امام زمان (عج) و برقراری صلح جهانی را مسألت نمود.