دانشجویان با سبک تغذیه سالم در هفته سلامت روان آشنا شدند
برگزاری جشنواره غذاهای محلی در روز جهانی غذا
همزمان با روزجهانی غذا و هفته جهانی سلامت روان جشنواره غذاهای محلی برگزار شد.
همزمان با روزجهانی غذا و هفته جهانی سلامت روان جشنواره غذاهای محلی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه: مرکز مشاوره و سلامت روان دانشجویان با همکاری دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی جشنواره غذاهای محلی را برگزار کرد.
این جشنواره که به مناسبت روزشمار «دانشجو و سبک زندگی سالم» در هفتمین روز از هفته سلامت روان تدارک دیده شده بود، روز سه شنبه 24 مهر ماه و همزمان با 16 اکتبر روز جهانی غذا از ساعت 10 لغایت 13 در دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی برگزار شد.
در این جشنواره که به صورت گروهی برگزار شد، غذاهای محلی استان های مختلف توسط دانشجویان دانشگاه تهیه و مورد داوری قرار گرفت.
شایان ذکر است در خاتمه این جشنواره نوری رییس مرکز مشاوره و سلامت روان دانشجویان دانشگاه با توجه به رأی و نظر داوران، گروه های برگزیده را اعلام و جوایزی نفیس به رسم یادبود به آنان اهداء کرد.
گفتنی است این برنامه با استقبال بی نظیر دانشجویان و همکاران دانشگاه روبرو شد.
.jpg)
نظر