×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/07/25 - 10:47
  • بازدید : 371
  • تعداد بازدید : 24
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
دانشجویان با سبک تغذیه سالم در هفته سلامت روان آشنا شدند

برگزاری جشنواره غذاهای محلی در روز جهانی غذا

همزمان با روزجهانی غذا و هفته جهانی سلامت روان جشنواره غذاهای محلی برگزار شد.

همزمان با روزجهانی غذا و هفته جهانی سلامت روان جشنواره غذاهای محلی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه: مرکز مشاوره و سلامت روان دانشجویان با همکاری دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی جشنواره غذاهای محلی را برگزار کرد.

 

این جشنواره که به مناسبت روزشمار «دانشجو و سبک زندگی سالم» در هفتمین روز از هفته سلامت روان تدارک دیده شده بود، روز سه شنبه 24 مهر ماه و همزمان با 16 اکتبر روز جهانی غذا از ساعت 10 لغایت 13 در دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی برگزار شد.

 

در این جشنواره که به صورت گروهی برگزار شد، غذاهای محلی استان های مختلف توسط دانشجویان دانشگاه تهیه و مورد داوری قرار گرفت.

شایان ذکر است در خاتمه این جشنواره نوری رییس مرکز مشاوره و سلامت روان دانشجویان دانشگاه با توجه به رأی و نظر داوران،  گروه های برگزیده را اعلام و جوایزی نفیس به رسم یادبود به آنان اهداء کرد.

گفتنی است این برنامه با استقبال بی نظیر دانشجویان و همکاران دانشگاه روبرو شد.

  • گروه خبری : معاونت,آرشیو اخبار,ارشیو اخبار
  • کد خبر : 68916
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست