×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/08/06 - 08:38
  • بازدید : 355
  • تعداد بازدید : 24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
آغاز مرحله داوری دانشگاهی؛

ثبت نام ۲ هزار و ۷۰۶ دانشجوی علوم پزشکی در جشنواره دانشجوی نمونه

دو هزار و ۷۰۶ دانشجوی علوم پزشکی در سامانه بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه وزارت بهداشت ثبت نام کردند.

دو هزار و ۷۰۶ دانشجوی علوم پزشکی در سامانه بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه وزارت بهداشت ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهربه نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت (مفدا)، مهلت ثبت نام در بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه در وزارت بهداشت به پایان رسیده است و دو هزار و ۷۰۶ دانشجو اقدام به ثبت نام در سامانه این جشنواره کردند.

از میان آثار ارسالی حدود ۴۶۳ دانشجو به مرحله رقابت درون دانشگاهی راه یافتند که داوری مرحله دانشگاهی از دوم آبان آغاز شده و این مرحله تا ۱۴ آبان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

بیشترین تعداد شرکت کنندگان از میان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به ترتیب از دانشگاه‌های یزد، اصفهان، تهران، مشهد و شیراز هستند.

دانشجویان در این جشنواره در پنج مقطع تحصیلی؛ کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای، دکتری تخصصی و دستیاری با یکدیگر رقابت می‌کنند و کسانی که بیشترین امتیاز را در سه سطح آموزشی، پژوهشی و فرهنگی کسب کنند در مرحله دانشگاهی مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

آن دسته از دانشجویانی که امتیاز ۶۰ به بالاتر را کسب می‌کنند به عنوان نماینده دانشگاه وارد مرحله کشوری شده و مستندات آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و ۱۳ دانشجوی برتر به تفکیک مقاطع تحصیلی به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

  • گروه خبری : معاونت,آرشیو اخبار,ارشیو اخبار
  • کد خبر : 69476
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست