×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1404/12/14 - 10:31
  • بازدید : 7
  • تعداد بازدید : 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دستورالعمل نحوه فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی در شرایط فعلی ابلاغ شد

 

علاالدین رفیع‌زاده، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در بخشنامه‌ای نحوه فعالیت کارکنان و استمرار ارائه خدمات عمومی به مردم و حفظ امنیت و آرامش کارمندان نظام اداری در شرایط تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را تا زمان بازگشت وضعیت کشور به حالت عادی، به دستگاه‌های اجرایی کشور ابلاغ کرد.


دستگاه‌های اجرایی مکلفند با استفاده از ظرفیت‌های موجود در قوانین و مقرارت جاری، نظیر ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری و آئین‌نامه دورکاری، به نحوی برنامه‌ریزی کنند که خدمات اصلی بدون وقفه و حضور نیروی انسانی متناسب در محل کار، به مردم ارائه شود.

اولویت برخورداری کارکنان از دورکاری به ترتیب با معلولان، بانوان باردار و یا دارای فرزند معلول یا ۶ سال و کمتر، کارکنان دارای مشکلات قلبی و ریوی و بیماری‌های صعب‌العلاج است.

دستگاه‌های عملیاتی ارائه‌دهنده خدمات ضروری در حوزه‌هایی نظیر بهداشت و درمان، انرژی، ارتباطات، حمل و نقل عمومی، خدمات شهری، آتش‌نشانی، امنیتی، انتظامی و دفاعی از شمول دورکاری مستنی هستند و مطابق با تصمیمات مراجع ذیصلاح مربوط اقدام می‌کنند.

این بخشنامه به استانداران اختیار داده است تا متناسب با شرایط موجود در مناطق گوناگون کشور و در چارچوب قوانین و مقررات مربوط، در خصوص نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی ذیربط در استان خود، اتخاذ تصمیم کنند.

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه(مفدابهشتی)

  • گروه خبری : معاونت,آرشیو اخبار,ارشیو اخبار
  • کد خبر : 168996
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست