اطلاعیه
توزیع ارزاق سبد صبحانه
به اطلاع دانشجویان عزیز ساکن در سراهای دانشجویی میرساند، ارسال ارزاق صبحانه به سراهای دانشجویی از امروز ۲۸ اردیبهشتماه آغاز شده و تا روز جمعه اول خردادماه ادامه خواهد داشت.
با اعطای احکام داوران؛
داوری مرحله کشوری سیوسومین جشنواره دانشجوی نمونه آغاز شد
جلسه اعطای احکام داوران مرحله کشوری سیوسومین دوره جشنواره دانشجوی نمونه با حضور بابائی، مدیرکل فرهنگی، دکتر خانکه معاون ادارهکل فرهنگی و داوران معاونتهای تحقیقات، آموزشی و فرهنگی برگزار شد.
️ روابط عمومی، نماد تعامل سازنده، شفافیت و اعتمادسازی
۲۷ اردیبهشت؛ روز روابط عمومی و ارتباطات گرامی باد. معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (مفدابهشتی)
تقدیر معاون فرهنگی و دانشجویی از تلاشگران حوزه رسانه در نشست روز ارتباطات و روابط عمومی
نشست گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، با حضور دکتر هاشمی معاون فرهنگی و دانشجویی، فرزانه مدیرمفدا و سرپرست روابط عمومی معاونت و جمعی از کارشناسان و رابطین خبری، روز یکشنبه ۲۷ اردیبهشتماه در دفتر معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد. نشست گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، با حضور دکتر هاشمی معاون فرهنگی و دانشجویی، فرزانه مدیرمفدا و سرپرست روابط عمومی معاونت و جمعی از کارشناسان و رابطین خبری، روز یکشنبه ۲۷ اردیبهشتماه در دفتر معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.
روز جهانی فشار خون ۱۷ می ۲۰۲۶ (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۵)
با شعار: "فشار خونت را به دقت اندازه بگیر، آن را کنترل کن، زندگی طولانیتری داشته باش".
دکتر حبیبی به مناسبت روز روابط عمومی از تحریریه مفدا بازدید کرد
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به مناسبت گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با حضور در تحریریه مفدا، از خبرنگاران و فعالان رسانهای این پایگاه خبری تقدیر کرد.
پیام رییس دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن روز ارتباطات و روابطعمومی
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه و روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان و تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
گزارش تصویری / تقدیر معاون فرهنگی و دانشجویی از تلاشگران حوزه رسانه در نشست روز ارتباطات و روابط عمومی
نشست گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، با حضور دکتر هاشمی معاون فرهنگی و دانشجویی، فرزانه مدیرمفدا و سرپرست روابط عمومی معاونت و جمعی از کارشناسان و رابطین خبری، روز یکشنبه ۲۷ اردیبهشتماه در دفتر معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.
پادکست دانشجویی
به مناسبت هفته ملی سلامت
امید است با ارتقای آگاهی، تقویت فرهنگ پیشگیری و همکاری همگانی، گامی مؤثر در مسیر جامعهای سالمتر و پویاتر برداریم. هفته ملی سلامت گرامی باد. معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (مفدابهشتی)
سلامت، زیربنای توسعه پایدار و سرمایهای ماندگار برای فرد، خانواده و جامعه است
امید است با ارتقای آگاهی، تقویت فرهنگ پیشگیری و همکاری همگانی، گامی مؤثر در مسیر جامعهای سالمتر و پویاتر برداریم. هفته ملی سلامت گرامی باد. معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (مفدابهشتی)