نخستین کارگاه آموزشی و هنری ویژه بانوان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد
مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه با همکاری امور بانوان دانشگاه سلسله کارگاه های آموزشی و هنری را ویژه همکاران دانشگاه برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، بنا بر اعلام این مدیریت، معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در همین راستا به مناسبت ایام سوگواری فاطمیه، شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و در راستای تکریم نقش زنان در خانواده با استفاده از ظرفیت کارکنان دانشگاه، نخستین کارگاه ارتقاء مهارت های هنری بانوان را برگزار کرد.

در این کارگاه که با حضور جمعی از همکاران دانشگاه روز سه شنبه یکم بهمن ماه در مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه برگزار شد، زهرا ورمزیار کارشناس معاونت دانشجویی و فرهنگی و مدرس این دوره، به آموزش دو نوع پخت حلوا پرداخت.
شایان ذکر است کارگاه های آموزشی و هنری در بهمن و اسفندماه سال 1398 برگزار می شود.
خبرنگار: آیلین علی مدد
کارشناس روابط عمومی معاونت

نظر