×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1405/02/09 - 09:36
  • بازدید : 5
  • تعداد بازدید : 5
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

کارگاه آموزشی رسانه‌تراپی طی سه روز متوالی برگزار شد

به گزارش مفدابهشتی و به همت روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، کارگاه آموزشی "رسانه‌تراپی" به صورت مجازی و در بستر اسکای روم، ویژه دانشجویان دانشگاه و کارکنان آن معاونت، با سرفصل‌های پریمیر، فتوشاپ و عکاسی خبری، در تاریخ‌های پنجم لغایت هفتم اردیبهشت ماه برگزار گردید. معاونت فرهنگی و دانشجوییدانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (مفدابهشتی)

  • گروه خبری : معاونت,آرشیو اخبار,ارشیو اخبار
  • کد خبر : 170165
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست