کارگاه آموزشی رسانهتراپی طی سه روز متوالی برگزار شد
به گزارش مفدابهشتی و به همت روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، کارگاه آموزشی "رسانهتراپی" به صورت مجازی و در بستر اسکای روم، ویژه دانشجویان دانشگاه و کارکنان آن معاونت، با سرفصلهای پریمیر، فتوشاپ و عکاسی خبری، در تاریخهای پنجم لغایت هفتم اردیبهشت ماه برگزار گردید. معاونت فرهنگی و دانشجوییدانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (مفدابهشتی)
نظر