×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/11/02 - 15:07
  • بازدید : 242
  • تعداد بازدید : 35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مرکز مشاوره و سلامت روان دانشجویان؛

کارگاه آموزشی مدیریت خشم برگزار شد

در ادامه سلسله کارگاه های آموزشی مرکز مشاوره و سلامت روان دانشجویان دانشگاه، همکاران ستاد دانشگاه، دانشکده پزشکی و بیمارستان آیت اله طالقانی در کارگاه آموزشی مدیریت خشم شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، بانی بزرگ روانشناس مرکز مشاوره و سلامت روان دانشجویان دانشگاه دراین راستا گفت: خشم یک حالت هیجانی ناخوشایند است که می تواند به وسیله ترکیبی از حوادث درونی و بیرونی ایجاد شود. معمولا، خشم یک واکنش هیجانی به ناکامی یا برآورده نشدن نیازهای ادراک شده است که می تواند شدت های متفاوتی از دلخوری تا غضب داشته باشد.

این مدرس کارگاه افزود: از آن جا که خشم یک حالت هیجانی است پس به خودی خود نه خوب است و نه بد و کسی که خشمگین می شود فردِ خوب یا بدی نیست. هر کسی عصبانی می شود ولی موضوع مهم، عصبانی شدن به میزان، در زمان، برای اهداف و به شیوه درست است که البته این کار آسان نیست.

وی در پایان اذعان داشت: در این کارگاه به تعریف مفهوم خشم، علایم مرتبط با آن و راهکارهای مدیریت آن پرداخته شد. پس از آن نیز به منظور خودآگاهی شرکت کنندگان از شدت خشم، پرسشنامه ارزیابی خشم در بین آنان اجرا شد.

 قابل ذکر است این کارگاه آموزشی در تاریخ ۳۰دی ماه سال جاری برگزار شد.

خبرنگار: علی چگینی

رابط خبری مرکز مشاوره و سلامت روان دانشگاه

  • گروه خبری : معاونت,آرشیو اخبار,ارشیو اخبار
  • کد خبر : 88014
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست