کمیته پیشگیری از رفتارهای خودآسیب رسان تشکیل شد
ششمین جلسه کمیته پیشگیری از رفتارهای خودآسیب رسان با حضور دکتر محمدعلی امام هادی سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه روز شنبه 28 دی ماه در دفتر معاونت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، در این جلسه که سایر اعضا به نمایندگی از معاونت آموزشی دانشگاه، حراست دانشگاه، مرکز بهداشت و درمان دانشجویان و مدیریت امور دانشجویی حضور داشتند، محمد نوری رئیس مرکز مشاوره و سلامت روان دانشجویان به طرح دستور جلسات ذیربط پرداخت.
بررسی فلوچارت فرآیندهای مداخله در رفتارهای خودآسیب رسان نیز از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود، که با بحث و بررسی از طرف اعضا همراه شد.

دکتر امام هادی نیز در بخشی از این جلسه ضمن تأکید بر این نکته که فرآیندهای حوزه مرکز مشاوره از حساس ترین موضوعات معاونت بوده و باید با دقت نظر وافری پیگیری شود، بیان کرد: لازم است که کلیه فرآیندهای ذیربط با ذکر جزئیات و چگونگی اجرا طرح، بررسی و ابلاغ شود.
گفتنی است کمیته پیشگیری از رفتارهای خودآسیب رسان یکی از سلسله جلسات مبتنی بر موضوعات حوزه مرکز مشاوره و سلامت روان دانشجویان است، که قریب به سه سال از تشکیل و برگزاری آن در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می گذرد.
خبرنگار: حسن دانشمند
کارشناس روابط عمومی معاونت

نظر