×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/03/21 - 12:37
  • بازدید : 156
  • تعداد بازدید : 152
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شرح خبر

تقدیر معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از مقام آوران در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

دکتر اسماعیلی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از مقام آوران در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، روز شنبه مورخ ۲۰ خرداد ماه در سالن جلسات معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تقدیر به عمل آورد.

 

تقدیر معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از مقام آوران در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

دکتر اسماعیلی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از مقام آوران در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، روز شنبه مورخ ۲۰ خرداد ماه در سالن جلسات معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تقدیر به عمل آورد.

به گزارش مفدا بهشتی- دکتر اسماعیلی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از مقام آوران در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، روز شنبه مورخ ۲۰ خرداد ماه در سالن جلسات معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تقدیر به عمل آورد.

در این نشست دکتر اسماعیلی معاون دانشجویی و فرهنگی، کریمخانی معاون اجرایی معاونت ، عابدینی مدیر تعالی فرهنگی و فوق برنامه، فرزانه سرپرست روابط عمومی و جمعی از مقام آوران دانشگاه (اعم از اساتید، دانشجو و کارمند) در بیست و هفتمین جشنوراه قرآن و عترت وزارت بهداشت حضور داشتند.

 تقدیر معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از مقام آوران در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

 تقدیر معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از مقام آوران در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

دکتر اسماعیلی ضمن تشکر از فعالین قرآنی مقام آور به عنوان چهره های شاخص دانشگاهی بر لزوم فرایند سیستمی تاکید و از مشارکت دانشجویان در حوزه فرهنگی استقبال نمود.

در ادامه کریمخانی با اذعان بر لزوم غربالگری دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه در تمامی زمینه ها بویژه حوزه فرهنگی در جهت بهبود اطلاع رسانی تاکید کرد.

سپس عابدینی با اشاره بر بهبود رتبه دانشگاه در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت نسبت به سال گذشته گزارشی از روند اجرای مسابقات در سطح دانشگاه و کشور را ارائه کرد.

 تقدیر معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از مقام آوران در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

پس از آن اعضای شرکت کننده ضمن معرفی خود به ارائه پیشنهادات و نظرات خود در زمینه برگزاری جشنواره پرداختند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در پایان از مقام آوران با اهدای لوح و هدیه به رسم یادبود تقدیر به عمل آورد.

  • گروه خبری : معاونت,آرشیو اخبار,ارشیو اخبار,فرهنگی
  • کد خبر : 127660
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست