برگزاری اردوی جهادی درمانی و فرهنگی در شهرستان پیشوا
اردوی جهادی درمانی و فرهنگی به همت گروه جهادی «منتظران مصلح (عج)بسیج دانشجویی دانشگاه» ، با هدف ارائه خدمات سلامتمحور و اجرای برنامههای فرهنگی ـ اجتماعی، روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ آذرماه در شهرستان پیشوا از توابع ورامین برگزار شد.
بازدید مسئولان استانی از سرای دانشجویی دخترانه الزهرا(س)
روز چهارشنبه ۲۶ آذرماه ۱۴۰۴، معاون سیاسی و امنیتی استانداری تهران به همراه معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری تهران، معاون شرکت توزیع برق استان تهران و نماینده پلیس امنیت تهران، با حضور دکتر پیرانی مدیر دانشجویی دانشگاه، از سرای دانشجویی دخترانه الزهرا(س) بازدید بعمل آوردند.
فراخوان برگزاری جشنواره نماز خوب، حس خوب
ویژه اساتید، کارکنان، دانشجویان، ائمه جماعات ارسال آثار از ۲۶ آذر لغایت ۵ دی ماه۱۴۰۴ آدرس پست الکترونیک : modiriat.farhangi@sbmu.ac.ir در رشته های ادبی- هنری- فناوری و تولیدات رسانه ای- ایده پردازی و طرح های نو آورانه و پژوهشی جهت اطلاعات بیشتر به سایت cm.sbmu.ac.ir مراجعه فرمائید.
برگزاری کارگاه آموزشی «مدیریت هیجانات منفی» ویژه نودانشجویان دانشکده پزشکی
کارگاه آموزشی «مدیریت هیجانات منفی» به همت مدیریت مشاوره در دانشکده پزشکی برگزار شد.
گزارش تصویری / بازدید معاون سیاسی امنیتی استانداری تهران به همراه معاون سیاسی امنیتی فرمانداری استانداری تهران، معاون شرکت برق استان تهران از سرای دانشجویی الزهرا(س)
به گزارش مفدا بهشتی در روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۴_ بازدید معاون سیاسی امنیتی استانداری تهران، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری استانداری تهران، معاون شرکت برق استان تهران، نماینده پلیس امنیت تهران به همراه دکتر پیرانی از سرای دانشجویی الزهرا(س)بازدید نمودند.
آشپزخانه مرکزی دانشگاه به بهره برداری رسید؛
برگزاری آیین بهره برداری از آشپزخانه مرکزی دانشگاه پس از نوسازی و تعمیرات اساسی ساختمان، تاسیسات و تجهیزات
در آیین افتتاحیه این مجموعه که روز سه شنبه ۲۵ آذرماه برگزار شد، دکتر قیداری رئیس دانشگاه، دکتر مرادی معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر سید محمود مسیحا هاشمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، جمعی از مدیران ستادی، کارکنان و دبیر و نمایندگان شورای صنفی دانشجویی حضور داشتند.
نماهنگ
پیام معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در خصوص تغذیه به دانشجویان دانشگاه
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی دانشجویان به دلیل تغییرات در شرایط تغذیه از تغییر پیمانکار در ابتدای دیماه سال جاری خبر داد.
نصب و بهرهبرداری از دکل ارتباطی و فعالسازی اینترنت در سرای دانشجویی طوس
در راستای ارتقای زیرساختهای ارتباطی و رفاه دانشجویان، و با توجه به بررسیهای فنی انجامشده و پیگیری مطالبات دانشجویان ساکن سرای دانشجویی طوس، دکل ارتباط رادیویی این سرا نصب و ارتباط آن با شبکه دانشگاه با موفقیت برقرار شد.
رستوران دانشگاه به چرخه خدمترسانی بازگشت؛
بازسازی و نوسازی رستوران سبز دانشگاه پس از آتشسوزی
در پی وقوع آتشسوزی در رستوران سبز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و وارد آمدن خسارات گسترده به زیرساختها و فضاهای بهرهبرداری این مجموعه، عملیات بازسازی و نوسازی رستوران با تلاش شبانهروزی و اجرای فشرده سهشیفته از سوی مدیریت امور پشتیبانی انجام و این مجموعه در بازه زمانی تعیینشده، آماده بهرهبرداری مجدد شد.
گزارش تصویری / آیین افتتاحیه رستوران سبز دانشگاه
در پی وقوع آتشسوزی در رستوران سبز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و وارد آمدن خسارات گسترده به زیرساختها و فضاهای بهرهبرداری این مجموعه، عملیات بازسازی و نوسازی رستوران با تلاش شبانهروزی و اجرای فشرده سهشیفته از سوی مدیریت امور پشتیبانی انجام و این مجموعه در بازه زمانی تعیینشده، آماده بهرهبرداری مجدد شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع، در پی وقوع آتشسوزی در رستوران سبز دانشگاه که منجر به وارد آمدن خسارات قابل توجه به زیرساختها و فضاهای بهرهبرداری این مجموعه شد، بازسازی و نوسازی این رستوران در دستور کار معاونت توسعه مدیریت و منابع قرار گرفت.