کسب کاپ طلا توسط تیم شنا دانشجویان دختر دانشگاه
تیم شنای دانشجویان دختر دانشگاه در پانزدهمین المپیاد دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کشور با عملکردی درخشان موفق به کسب کاپ طلای تیمی این دوره از رقابتها شد.
ثبت نام سرپرست تعالی فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه در جشنواره سیمرغ
با ابلاغ آیین نامه سیزدهمین جشنواره فرهنگی هنری نظام سلامت (سیمرغ)، دکتر آقاجان پور سرپرست تعالی فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه در این جشنواره ثبت نام کرد.
یلدای مهربانی ویژه کودکان تحت پوشش بهزیستی برگزار شد
ویژهبرنامه «یلدای مهربانی ۱۴۰۴» با هدف ایجاد لحظاتی شاد و بهیادماندنی برای کودکان تحت پوشش بهزیستی، به همت کانونهای خیریه دانشجویی برگزار شد.
نشست هماهنگی ستاد فعالیتهای جهادی دانشگاه برگزار شد
نشست هماهنگی ستاد فعالیتهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به همت مدیریت فرهنگی و فوقبرنامه دانشگاه، روز دوشنبه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۴ در سالن جلسات معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.
آیین معارفه سرپرست جدید تربیتبدنی دانشگاه
آیین معارفه سرپرست جدید تربیتبدنی دانشگاه با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، جمعی از مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی و کارکنان آن مدیریت برگزار شد.
تقدیر از بانوان شاغل در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن
به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(سلاماللهعلیها) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر، دکتر سید محمود مسیحا هاشمی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، از بانوان شاغل در مجموعه دانشگاه تقدیر بهعمل آورد.
برگزاری کارگاه آموزشی «تفکر نقادانه» در دانشکده داروسازی
کارگاه آموزشی با موضوع «تفکر نقادانه» با هدف ارتقای توان تحلیل علمی و تقویت تصمیمگیری آگاهانه دانشجویان، در دانشکده داروسازی برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزشی «عزت نفس» در دانشکده علوم توانبخشی
کارگاه آموزشی با موضوع «عزت نفس» با هدف ارتقای سلامت روان و توانمندیهای فردی نودانشجویان رشته شنواییسنجی، به صورت حضوری در دانشکده علوم توانبخشی برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزشی «مدیریت روابط عاطفی» در دانشکده دندانپزشکی
کارگاه آموزشی مدیریت روابط عاطفی با هدف ارتقای آگاهی روانی و تقویت مهارتهای ارتباطی دانشجویان، به صورت حضوری در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزشی «خودآگاهی و تنظیم هیجان» ویژه نودانشجویان دانشکده پزشکی
کارگاه آموزشی «خودآگاهی و تنظیم هیجان» با هدف تقویت شایستگیهای حرفهای، مهارتهای ارتباطی و ارتقای سلامت روان نودانشجویان، در دانشکده پزشکی برگزار شد.