×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

لیست اخبار صفحه :123
نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت خوش درخشیدند

نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت خوش درخشیدند

نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت‌ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (بخش آوایی) که روزهای ۲۲ لغایت ۲۵ اردیبهشت ماه در مجموعه فرهنگی خزرآباد شهر ساری برگزار شد، به مقام نخست دست یافتند.

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست